اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آمار نگران‌کننده افزایش مبتلایان به کویید19 در کردستان/شناسایی 178 کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۱۷۸ بیمار مبتلا به کرونا در طول 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

آمار نگران‌کننده افزایش مبتلایان به کویید19 در کردستان/شناسایی 178 کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان

 فرزین رضاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، از شناسایی ۱۷۸  بیمار مبتلا به کرونا در طول 24 ساعت گذشته در استان و افزایش شمار بیماران مبتلای به این ویروس به ۲ هزار و ۸۹۲ نفر خبر داد.

وی تصریح کرد: در سنندج ۹۸۴ نفر، سقز ۴۹۶ نفر، بانه ۲۷۳ نفر، قروه ۲۳۷ نفر، دیواندره ۲۲۷ نفر، مریوان ۲۲۱ نفر، کامیاران ۱۵۷ نفر، بیجار ۱۵۲ نفر، دهگلان ۱۱۴ نفر و سروآباد ۳۱ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۱۰ هزار و ۴۳۴ نمونه است که از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۲ مورد مثبت، ۷ هزار و ۳۹۲ مورد منفی و ۱۵۲ مورد اعلام نشده است.

رضاعی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۵۵۸ بیمار مبتلا به کروناویروس در استان بهبود یافته‌اند، به شهروندان هشدار داد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان در روزهای گذشته،  رعایت اصول بهداشتی، قرنطینگی و رعایت فاصله اجتماعی هوشمند باید همچنان ادامه داشته باشد در غیر این صورت با موج شدیدتری از بیماری مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به جان‌باختن ۱۵۱ نفر در کردستان بر اثر بیماری کرونا گفت: از این تعداد ۴۰ نفر در سقز، ۳۲ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۵ نفر در کامیاران، ۹ نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، ۶ نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول